lördag 16 februari 2013

Vårkänsla..!





Dagar med känsla av kommande årstid. 
Äntligen har solen visats sig under några dagar.
Solens strålar värmer en djupfryst själ och livsandarna vaknar till liv igen.

Så här fint kan det vara här i Vaplan i mitten av februari.

Katten Vira njuter av solens varma strålar
Morgonpromenaden kan ibland kännas oändlig
 




Svallis är också ett vårtecken

Två strömstarar brukar finnas här, men inte just nu

Undrar hur mina små bevingade husdjur har det?

Mina större bevingade vänner har det bra och gillar att komma ut i vårsolen







Oj, oj, oj va härligt det ser ut - och det är lika härligt som det ser ut :-)



4 kommentarer:

mossfolk sa...

jag känner mig bra avundsjuk på den där solen! Det ser jättehärligt ut. Här rasar snön från taken och det slaskar för fullt, men är grått som bara den. För min del fick vintern gärna hålla i sig februari ut :)

Veras sa...

tjusigt...

Veras sa...

tjusigt...

Elisabet. sa...

Skicka gärna hit lite sol ..., här har varit totalt grått i vad som känns som VECKOR nu ....