söndag 7 december 2008

Djupfryst...

Minus 22 grader..!
Vackert men kallt...

6 kommentarer:

Elisabet sa...

Jag hoppas att det är okej, men var gång du lägger in såna här bilder, byter jag skrivbordsbild ..-)

Ååååå, så vackert!

Anonym sa...

Elisabet:
Det är alldeles OK att du använder mina bilder. Kul att du gillar bilderna.

/gunnar i vaplan/

Tuvstarr sa...

Åh så vackra bilder!
Men var försiktigt och stanna ute inte så länge, annars ser du ut som träden ;-)

Inkan sa...

jag skriver bara "brrrrrr" Det ser onekligen kallt ut.

Stefan sa...

Väldigt vackert!

Agneta i Italien sa...

Fantastiska bilder....Jag spar en del och använder ibland som skrivbordsbild jag också. Jag drömmer mig tillbaka till min barndom, visserligen i Stockholms-trakten, men även där var vintrarna vita på den tiden. Det enda jag inte avundas er är kylan. Jag har det bra här i Toskana i Italien, sedan 40 år, med sol och värme.
Agneta