fredag 30 juli 2010

"Semester 2010" - Dag två...

Dag två - Måndag.
Efter en natt med god sömn ute vid "Saltpanna" åkte vi in till Söderhamn.
Hans ville visa mig  "Drömverkstan" som han har varit med att fixa till.
Ojojoj, vilken fin verksamhet. Söderhamns kommun är säkert stolt över detta.

















GPS:en ställdes in mot Västerås och jag drog vidare...














Nästa stopp skulle bli Västerås. Min "barndomsbästis" Folke bor där.
Även detta är en "facebookupphittarkontakt". Mest troligt så är han inte hemma.
Så var det också, hans dotter Anna som jag inte har träffat sen hon var lillliten
bor också i Västerås och hon var hemma. Det blev saft och kaffe på balkongen.
Många minnen dök upp, en härlig träff var det.

Åkte vidare, passerade ett IKEA..!


Hamnade i Katrineholm, där slog jag upp tältet...



Inga kommentarer: