lördag 11 augusti 2007

Betapet in min dator...



Betapet är ett skitkul spel på datorn.
Det är som Alfapet men "live" via datorn.
Jag är helt fast.
Spelar några spel innan jag lägger mig
för att sova.
De roliga är att man spelar mot en annan
som också är uppkopplad.
Vinsten är inga pengar, bara lyckan
att vinna eller fölora poäng.

Fattar inte riktigt vad det är som är så kul - men skitkul är det.
Har man börjat så är det svårt att sluta.

Det gäller nog verkligen att ha ett stort ordförråd om man ska lyckas komma sig upp i detta "spel".

Betapet är spel som är omgärdat av en massa regler.

Prova det - det är som sagt skitkul.

Jag är inloggad som "rindaronja" .

Kom loss nu - spela - det kostar ingenting - bara tid - men kul......

http://www.betapet.com/

PS!
Elisabet... här får du en vänsterhand till din samling :-)

Inga kommentarer: